ﺑﺎﻭﺭﻫﺎ ﺫﻫﻨ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻮﻓﻖ


بازاریابی
ﻫﺪﻑ ﻣﻦ : ﺍﺭﺯﺵ ﻗﺎﻋﻞ ﺷﺪﻥ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮ
ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻦ : ﺍﺭﺯﺵ ﺮﺍ , ﻮﺎ ﻭ ﺩﻭﺳﺘﺪﺍﺭ ﻣﺸﺘﺮ
ﺭﻭﺵ ﻣﻦ : ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ , ﺍﺠﺎﺩ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻭ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺍ ﻣﺸﺘﺮ
ﻣﻮﻓﻖ ﺗﺮﻦ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﺴ ﺍﺳﺖ ﻪ ﺑﺎﺪ ﺑﺘﻮﺍﻧﺪ ﺰ ﻓﺮﺍﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭﺍﺕ ﻣﺸﺘﺮ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻧﻤﺎﺪ .
ﻫﺮ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻮﻓﻘ ﺩﺭ ﻮﺗﺎﻩ ﺗﺮﻦ ﺯﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﺭﺳﺘ ﻣﺪﻝ ﺍﺯ ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﻧﺎﺯﻫﺎ ﻣﺸﺘﺮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺫﻫﻦ ﺧﻮﺩ ﻧﻤﺎﺎﻥ ﻣ ﻨﺪ .
ﻧﺎﺯﻫﺎ ﻋﻨ : ﻧﻮﻉ ﺟﻨﺲ ﻭ ﺎ ﺎﻻ , ﻔﺖ ﺟﺲ ﻭ ﺎ ﺎﻻ , ﻫﺰﻨﻪ , ﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻣﺤﻞ ﺗﺤﻮﻞ ﺎﻻ ,ﺣﺠﻢ ﻭ ﺗﻌﺪﺍﺩ .
ﻧﺎﺯﻫﺎ ﺫﻫﻨ : ﺍﻣﻨﺖ ﺑﺮﺍ ﻣﺸﺘﺮ , ﻣﺤﺒﺖ ﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﻝ ﺟﻮ ﺯﻧﺪ ﻭ ﺣﻮﺍﻝ ﺟﻮ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ
ﺎﺎﻥ ﻓﺮﻭﺵ ﻣﻮﻓﻖ :
- ﺑﺠﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻠﻤﻪ ﻣﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻨﺪ .
- ﺑﺠﺎ ﺧﺮﺪ ﺍﺯ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻨﺪ .
- ﺩﺭ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺑﺘﺎﺭ ﺮﻡ ﺻﻤﻤﺎﻧﻪ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﻓﺸﺎﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ .
- ﺲ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﺩﺮ ﺳﺨﻦ ﻧﻮﺪ , ﻣﺮ ﺍﻨﻪ ﺗﺮﺍﺭ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺳﺖ ﻣﺸﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ .
- ﺍﺮ ﻓﺮﺻﺖ ﻣ ﺩﺍﻧﺪ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﻓﺮﺿ ﺑﺎﻥ ﻨﺪ .
- ﺗﻮﺍﻓﻘﺎﺕ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﺎﺗﻤﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻨﺪ .

منبع : سامانه تبلیغاتی کیاهاستینگ دیتا |ﺑﺎﻭﺭﻫﺎﯼ ﺫﻫﻨﯽ ﯾﮏ ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻮﻓﻖ
برچسب ها : ﻣﺸﺘﺮ ,ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ,ﺧﺎﺗﻤﻪ ,ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ,ﻧﺎﺯﻫﺎ ,ﻣﻮﻓﻖ ,ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﻣﻮﻓﻖ